20 Mayıs 2008 Salı

Özay Gönlüm Bulunmaz Bir Arsiv !!!

Türküleriyle oldugu kadar kendine özgü kisiligiyle de "kubbede hos seda" birakabilen ender sanatcilardan biri olan halk müzigi sanatcisi Özay Gönlüm'ün ölümünün besinci yili anisina 2 CD'lik bir albüm hazirlandi.
Kalan Müzik tarafindan yayinlanan, baglama ustasi Okan Murat Öztürk'ün hazirladigi "Özay Gönlüm" adli albüm, sanatciyla özdeslesen türkülere yer veriyor. Albüm, geride pek cok ani ve türkü birakan sanatciyi hatirlatirken biraz yürekleri burksa da Gönlüm'ü ilk kez dinleyecekler ve türkü meraklilari icin önemli bir "arsiv" niteligi tasiyor. Albümdeki türküler, Özay Gönlüm'ün renkli ve cok yönlü kisiligini, baglama icrasindaki ustaligini, yorumculugunu kisacasi "gönlünün kapilari" ni kendisini kesfetmek isteyenlere araliyor


Albümdeki Kayitlar


1- Benim Ustam Olmadi (Saffet Uysal'la röportaj) 0'39''
2- Sobalarinda Kuru Da Mese Yaniyor 2'48''
3- Arabaya Tas Koydum 5'16''
4- Nine'nin Mektubu-1 'cil Horoz' cil Horoz (Türkü) 5'11''
5- Elif Dedim Be Dedim 4'48''
6- Daglarin Basindayim 3'41''
7- Topal Kosma (ENS) Bir Yayla Isterim 3'15''
8- Elindedir Baglama 2'57''
9- Ört Üstüne Yorgani - Evinizin Önü Gedik Mi 3'36''
10- Karahisar Kalesi 3'55''
11- Cemile'nin Gezdigi Daglar Meseli 4'09''
12- Gicir Gicir Gelir Yarin Kagnisi 4'24''
13- Manisa'yla Bergama'nin Arasi - Testi Doldurdum caydan - Elmayi Top Top Yapalim - Menberi 4'30''
14- Nine'nin Mektubu-2 'cöl De Al' - Garabas Goyunu Güde Güde Getirdim 6'45''
15- On Ikidir su Burdur'un De'rmeni 6'23''
16- Giris Ezgisi / Kirklar Semahi - Bogaz Havasi / Zotlatma - Türkü / Kivrak Zeybek 7'21''
17- Sultan Seccadesi 2'55''
18- Genclik Heyecani - (Saffet Uysal'la röportaj) 2'05''
19- Dumani Da Vardir su Daglarin Basinda 3'29''
20- Hikkidik Duttu Beni 4'21''
21- Giris Ezgisi / Öyledir Ey Öyledir - Beyler Bahcesinde - su Sögüt'te Bir Kus Var - Kirmizi Gül Goncasini - Oglan Adin Ismail - Evren Köy 7'04''
22- Yüce Dag Basinda Bir Koyun Meler 4'25''
23- Nine'nin Mektubu-3 'Ayse Giz' 4'03''
24- Seherde Bir Baga Girdim 3'16''
25- Evlerinin Önü Bulgur Kazani 4'21''
26- Burma Burma Duman Tüter 4'09''
27- Iki Keklik 3'36''
28- Güssün / Len Nas'sin Hursit 3'57''
29- Nine'nin Mektubu-4 'Meram Baglari' 3'14''
30- cikma Disarlara 3'41''
31- Hatca'm cikmis Gül Dalina 3'23''
32- Gimildaniver 2'58''
33- Bogaz Havasi / Kivrak Zeybek - Karsilama / Horon / Kirik Hava 2'27''
34- Nine'nin Mektubu-5 'Noel' 7'32''

http://rapidshare.com/files/7764149/Ozay_Gonlum_-_2004_-_Arsiv_Kayitlari_CD1.part1.rar
http://rapidshare.com/files/7762401/Ozay_Gonlum_-_2004_-_Arsiv_Kayitlari_CD1.part2.rar
http://rapidshare.com/files/7764152/Ozay_Gonlum_-_2004_-_Arsiv_Kayitlari_CD2.part1.rar
http://rapidshare.com/files/7762489/Ozay_Gonlum_-_2004_-_Arsiv_Kayitlari_CD2.part2.rar


Özay Gönlüm - Acilan Bir Gonca Bir Guldur Gizlari



Özay Gönlüm - Acilan Bir Gonca Bir Guldur Gizlari
Özay Gönlüm - Al Yazmam Dalda Kaldi
Özay Gönlüm - Arabaya das Koydum
Özay Gönlüm - Asmam Cardaktan
Özay Gönlüm - Aya Bakma
Özay Gönlüm - Bedestene Vardim
Özay Gönlüm - Ben Kezbani Isterim
Özay Gönlüm - Can Fadimem
Özay Gönlüm - Gabardic
Özay Gönlüm - Haydi Ulen Tekelioglu
Özay Gönlüm - Kurek Sakal
Özay Gönlüm - Mektup
Özay Gönlüm - Sabuncunun Duzunde
Özay Gönlüm - Sobalarinda Kuru Mese
Özay Gönlüm - Uzadim Kamis Oldum
Özay Gönlüm - Uzun Kavak

http://rapidshare.com/files/7749278/Ozay_Gonlum_-_Acilan_Bir_Gonca_Bir_Guldur_Gizlari.rar



Özay Gönlüm - Temelli Dönüsün Mektubu




Özay Gönlüm - Bugun Ayin Ilkidir
Özay Gönlüm - Cezayir
Özay Gönlüm - Cokertmeden Ciktim
Özay Gönlüm - Davas Zeybegi
Özay Gönlüm - Devret Deresi
Özay Gönlüm - Koye Noel geldi-1(Mektup)
Özay Gönlüm - Koye Noel geldi-2(Mektup)
Özay Gönlüm - Omar Cavusun Hikayesi
Özay Gönlüm - Yogurdum Var


http://www.rapidshare.com/files/7743839/Ozay_Gonlum_-_Temelli_Donusun_Mektubu.rar


Özay Gönlüm - Ninemin Mektuplari



Özay Gönlüm - 6 . Kiz
Özay Gönlüm - Aman Dudi Kiz
Özay Gönlüm - Ben Kezbani Isterim
Özay Gönlüm - Cözdal Mustafa Ali
Özay Gönlüm - Ev Lenin Ce
Özay Gönlüm - Gavur
Özay Gönlüm - Gocumanlara
Özay Gönlüm - Ninemin Mektubu 2
Özay Gönlüm - Ninemin Mektubu 3
Özay Gönlüm - Piango
Özay Gönlüm - Rum Gavuruna
Özay Gönlüm - Televizyon 1
Özay Gönlüm - Televizyon 2
Özay Gönlüm - Tepside Tepside Findiklar

http://www.rapidshare.com/files/7685591/oezay_Goenluem_-_Ninemin_Mektuplari.rar


Özay Gönlüm - Gimildan



Özay Gönlüm - Ayse
Özay Gönlüm - Cokertmeden Ciktim
Özay Gönlüm - Dahdiridum
Özay Gönlüm - Denizlinin Horozu
Özay Gönlüm - Egeli
Özay Gönlüm - Eser Eser Delipoy
Özay Gönlüm - Gimildan
Özay Gönlüm - Karanfil Oylum Oylum
Özay Gönlüm - Kiz Seni
Özay Gönlüm - Mektup(Gavur)
Özay Gönlüm - Mektup(Piango)
Özay Gönlüm - Tavas Zeybegi

http://www.rapidshare.com/files/7743510/Ozay_Gonlum_-_Gimildan.rar




Hiç yorum yok: