20 Mayıs 2008 Salı

Orhan Hakalmaz - Tüm Albümleri...


Bir Elimde Sazım Bir Elimde Sevdam


Orhan Hakalmaz - 01-Bir Elimde Sevdam Bir Elimde Sazim
Orhan Hakalmaz - 02-Mapushane Icinde Yaniyor Sazlar
Orhan Hakalmaz - 03-Bugun Bana Bir Hal Oldu
Orhan Hakalmaz - 04- Balaban Acis-Ertan Tekin
Orhan Hakalmaz - 05-Laleler
Orhan Hakalmaz - 06-Yuceden Mi Geldin Sen Seher Yeli
Orhan Hakalmaz - 07-Acem Kizi
Orhan Hakalmaz - 08-Kolay Degil
Orhan Hakalmaz - 09- Gemiler Giresun'a
Orhan Hakalmaz - 10-Kirmizi Bugday
Orhan Hakalmaz - 11- Sular Dururlur Derler
Orhan Hakalmaz - 12-Tar Acis-Mirza Basaran
Orhan Hakalmaz - 13-Altin Hizma Mulayim
Orhan Hakalmaz - 14-Ac Ac Kollari
Orhan Hakalmaz - 15-Yandim Allah Yandim Yutamiyorum
Orhan Hakalmaz - 16-Kahveyi Kavururlar
Orhan Hakalmaz - 17- Keman Acis-Adnan Karaduman
Orhan Hakalmaz - 18-Sevdigim Kiz Gelin Olmus

http://rapidshare.com/files/78772913/Orhan_Hakalmaz_-_Bir_Elimde_Sevdam_Bir_Elimde_Sazim_www.trfgboard.com_-_Alee.rar


Destegül


Orhan Hakalmaz - Mendilimi Yolla
Orhan Hakalmaz - Bir Of Ceksem
Orhan Hakalmaz - Ey Gul Dali
Orhan Hakalmaz - Gonlum Ataslara Yandi Gidiyor
Orhan Hakalmaz - Guzel Ne Guzel Olmussun
Orhan Hakalmaz - Ham Cokelek (Ger Ali)
Orhan Hakalmaz - Hele Hele Verin Geline
Orhan Hakalmaz - Iki Keklik
Orhan Hakalmaz - Mendilim Isle Yolla
Orhan Hakalmaz - Salinda Gel
Orhan Hakalmaz - Sarmasik Bulbulleri
Orhan Hakalmaz - Seherin Vaktinde
Orhan Hakalmaz - Senden Bana Yar Olmaz
Orhan Hakalmaz - Su Kislanin Kapisina
http://rapidshare.com/files/78771662/Orhan_Hakalmaz_-_Destegul_www.trfgboard.com_-_Alee.rar


Sevilir


Orhan Hakalmaz - Ah Bu Gurbet
Orhan Hakalmaz - Anam Aglar Basucumda
Orhan Hakalmaz - Bir Tas Attim Alica
Orhan Hakalmaz - Bu Bagda Dolanirsan
Orhan Hakalmaz - Cicekten Harman Olmaz
Orhan Hakalmaz - Dersini Almista Ediyor Ezber
Orhan Hakalmaz - Dirmilcikten Gider Yaylanin Yolu
Orhan Hakalmaz - Don Beri Don Beri De Yuzun Goreyi
Orhan Hakalmaz - Gel Yanima
Orhan Hakalmaz - Gurbette Omrum Gececek
Orhan Hakalmaz - Indim Yarin Bahcasina
Orhan Hakalmaz - Sevilir
Orhan Hakalmaz - Su Yuce Daglari Duman Kaplamis
Orhan Hakalmaz - Yarim Senden Ayrilali

http://rapidshare.com/files/78771054/Orhan_Hakalmaz_-_Sevilir_www.trfgboard.com_-_Alee.rar


Türkü Yılı


Orhan Hakalmaz - Ah Tren Kara Tren
Orhan Hakalmaz - Ana Beni Eversene
Orhan Hakalmaz - Bozdogan Zeybegi
Orhan Hakalmaz - Dugununde Agladim
Orhan Hakalmaz - Emirim
Orhan Hakalmaz - Gonul Gurbet Ele Varma
Orhan Hakalmaz - Guzele Bak Guzele
Orhan Hakalmaz - Hic Sevmeyi Denedinmi
Orhan Hakalmaz - Sari Yaylamda Seni Yaylayamadim
Orhan Hakalmaz - Sen Gelmez Oldun
Orhan Hakalmaz - Sokak Basi Meyhane
Orhan Hakalmaz - Yaban Cicegi
Orhan Hakalmaz - Yayla Yollarinda Yuruyup Gelir
Orhan Hakalmaz - Yillarca Sinende Gezdirdin Beni

http://rapidshare.com/files/78768884/Orhan_Hakalmaz_-_Turku_Yili_www.trfgboard.com_-_Alee.rar


Türkü Yolu


Orhan Hakalmaz - Ahirim Sensin
Orhan Hakalmaz - Cekemedim Akca Kizin Gocunu
Orhan Hakalmaz - Ceyranim Gel Gel
Orhan Hakalmaz - Dostun Bahcasina Bir Hoyrat Girmi
Orhan Hakalmaz - Doyulur Mu
Orhan Hakalmaz - Garip Bir Kustu Gonlum
Orhan Hakalmaz - Gerizler Basi
Orhan Hakalmaz - Gun Dogmadan Neler Dogar
Orhan Hakalmaz - Hapishanelere Gunes Dogmuyor
Orhan Hakalmaz - Minarenin Alemi
Orhan Hakalmaz - Oyali Da Yazma Basinda
Orhan Hakalmaz - Soyleyim Baybur'tun Vasf-I Halini
Orhan Hakalmaz - Yesil Basli Telli Turnam
Orhan Hakalmaz - Zor Gelir


http://rapidshare.com/files/78769695/Orhan_Hakalmaz_-_Turku_Yolu_www.trfgboard.com_-_Alee.rar



Türküler 1


Orhan Hakalmaz - Ala Gozlum
Orhan Hakalmaz - Asiga Bagdat Sorulurmu
Orhan Hakalmaz - Bir Yigit Gurbete Gitse
Orhan Hakalmaz - Cicekler Ekiliyor
Orhan Hakalmaz - Haci Ali Obasi
Orhan Hakalmaz - Harman Yeri
Orhan Hakalmaz - Kara Tren
Orhan Hakalmaz - Kendim Ettim Kendim Buldum
Orhan Hakalmaz - Meselidir Engin Daglar
Orhan Hakalmaz - Olmaz Olsun
Orhan Hakalmaz - Pinar Basindan Bulanir
Orhan Hakalmaz - Tasa Caldim Ayvam Ile Narimi
Orhan Hakalmaz - Yesil Ordek
Orhan Hakalmaz - Zahidem

http://rapidshare.com/files/78773429/Orhan_Hakalmaz_-_Turkuler_1_www.trfgboard.com_-_Alee.rar


Yalan Dünya


Orhan Hakalmaz - Asmalidir Evimiz
Orhan Hakalmaz - Bir Ay Dogar
Orhan Hakalmaz - Carsambayi Sel Aldi
Orhan Hakalmaz - Daglar Beyi Olaydim
Orhan Hakalmaz - Denizin Dibinde Hatcem
Orhan Hakalmaz - Karli Daglar
Orhan Hakalmaz - Kaslarinin Karasina
Orhan Hakalmaz - Komurluk Dagi
Orhan Hakalmaz - Tanburam Rebap Oldu
Orhan Hakalmaz - Telli Turnam
Orhan Hakalmaz - Yalan Dunya
Orhan Hakalmaz - Yazimi Kisa Cevirdin

http://rapidshare.com/files/78770400/Orhan_Hakalmaz_-_Yalan_Dunya_www.trfgboard.com_-_Alee.rar

Hiç yorum yok: